خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/10/04 - 14:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور:

اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان اسفراین اختصاص پیدا نکرده است

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: اعتبارات سفر ریاست جمهوری به شهرستان اسفراین اختصاص پیدا نکرده است و همین موضوع باعث شده تا پروژه های شهرستان رها شوند.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی گفت: آقای رئیس جمهور در سفر خود به استان خراسان شمالی قول هایی دادند تا بودجه کافی برای برخی از پروژه ها در نظر گرفته شود تا این پروژه ها به اتمام برسند.



وی افزود: قول هایی برای اتمام پروژه محور مواصلاتی بجنورد-اسفراین، راه آهن اسفراین - نقاب و راه اسفراین به قوچان داده شد اما هیچ پولی به این پروژه ها تزریق نشده است و در حقیقت آقای رئیس جمهور قول دادند 12 هزار میلیارد تومان برای پروژه های عمرانی و ... استان اختصاص دهند.



نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: تاکنون اعتباری به این پروژه ها تخصیص پیدا نکرده است ضمن اینکه با وعده داده شد مردم امیدوار شدند اما عملا شاهد هیچ اتفاق مثبتی نیستیم و پروژه ها همگی رها شده اند و این موضوع از اشکالات اساسی دولت است.



این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: وزارتخانه هایی که با رئیس جمهور به استان سفر کردند و پروژه هایی را پیشنهاد دادند و مصوب شد که چه اقداماتی را انجام دهند اما پس از گذشت چندین شاهد هیچ اقدامی نیستیم و پروژه های شهرستان به دلیل عدم تخصیص بودجه بلاتکلیف مانده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 354185
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار